torsdag 8. september 2011

Tornskate m.m. Sandsøya 08.09.11

I dag vart det gjort nok eit forsøk på å "drage inn" ei sjeldenheit på sjøfuglfronten. Det vil seie at eg frå ca. kl.08.30 og fram til 11.10 sat og såg utover havet i frå Hellandsvågane på Sandsøya. Men det var desverre ikkje det heilt store og hente...

Her er det som vart sett på dei litt over to og ein halv timane.
grålire 1 pts kl.09.15
smålom 28 pts
ub.lom 11+ pts
ringgås 76+ pts (flokk på 6 og flokk på ca.70)
ub.jo 1 pts


3.observasjon på øyane...
Etter at eg var ferdig med sjøfuglskådinga so skulle eg berre kjøyre heim igjen. Då kjøyrde eg gjennom Våge. Det var på denne plassen eg hadde tornskate i september i fjor. Og i dag satt det ein årsunge like ved vegen frå Våge mot Sandsvågen. Dermed var øyane sin 3.observasjon av tornskate i boks.

Her er eit dokumentasjonsbilde av den nydelige fuglen.
Tornskate 1K, Våge/Sandsøya


Og til slutt so vart det ei lita fotorunde på Storeviksanden. Under kan du sjå nokre av bilda som vart tatt.
Polarsnipe 1K
Myrsnipe 1K
Sandlo 1K
Tundrasnipe 1K
Tundrasnipe 1K
Tundrasnipe 1K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar