mandag 25. juli 2011

Grashoppesongarhann nr.33 og 34.

Dei to siste nettene har to nye grashoppesongarhannar dukka opp! Dermed er totalen no oppe i ikkje mindre enn 34 grashoppesongarhannar. I tillegg til dei to nye hannane so har eg oppdaga ein unge, samt ein som truleg er ein unge til. Men eg kan ikkje heilt utelukke ei hoe..

Og ikkje nok med det! Eg har funne bevis for at grashoppesongarane får fram ungekull nr.2!!!

Nr.33 og nr.34
Årets 33. grashoppesongar oppdaga eg i Voren på Sandsøya i går natt (24.juli). Den satt på plassen der vi merka ein grashoppesongar tidligare i år. Men den flytta seg nokre hundre meter mot nordvest. Og dermed var det tydligvis plass til nok ein songar.

Her er eit par bilder av årets.33 hann.
Grashoppesongar M, Voren/Sandsøya
Grashoppesongar M, Voren/Sandsøya

Her er eit oversiktskart som viser Støyle og Voren på Sandsøya, no oppdatert med årets 33.hann.
Legg til bildetekst


Nr.34
Den 34.hannen oppdaga eg i natt som var (25.juli) på Voksa. Den satt like ved grashoppesongaren som vi har merka på nordsida av Voksa. Like ved den var det også ein grashoppesongar til. Dette var mest truleg snakk om ein unge, men eg kan ikkje heilt avskrive ei hoe...

Her kan du sjå eit heilt håplaust dokumentasjonsbilde av den.
Grashoppesongar M, Voksa.

He er eit oversiktskart over den nordre delen av Voksa. Oppdatert med årets 34.hann.



Kull nr.2
I går fann fann eg ein grashoppesongarunge på sørsida av Voksa. Der grashoppesongarhannen som vi har merka med XAC har holdt til sidan starten på mai! Og ikkje berre det. Grashoppesongahannen holdt tydligvis på å oppfostre kull nr.2!!

Her er eit dokumentasjonsbilde som viser grashoppesongarhannen med nebbet fullt av edderkoppar.
Grashoppesongar M, (XAC) Voksa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar