tirsdag 28. september 2010

Svinøya 28.09.10

I dag var eg så heldig at eg fikk ta meg ein tur på Svinøya. Dette er berre min 3. tur til denne fantastiske øya. Svinøya ligg ca. i mil til havs frå Skorpa (noko lenger frå Sandsøya). Og ein skal leite langt for å finne ein meir idyllisk plass!

Under hausttrekket er det heilt sikkert ein god del uvanleg og/eller sjeldne fuglar som raster der ute i havgapet. På dagens tur vart det blandt anna sett minst to tartarpiplerker. Denne fuglen er ein haustgjest. Då på trekk frå Sibir. I fjor hadde eg ikkje mindre enn 6. ind. på Voksa. Så dei blir vel snart og finne der i år også!

Andre obasar frå svinøya:
tartarpiplerke 2+
bergirisk ++ ind.
buskskvett 1 ad. M
lappspurv 1-2
snøspurv 1
sivspurv 1
enkeltbekkasin 1
brushane 1


Her er nokre bilder frå dagens tur.         
.
tartarpiplerke (samme ind.)

havsvale pull
havsvale pull
havsvale pull
havsvale pull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar