torsdag 12. august 2010

Svarthalespove og temmincksnipe m.m. 12.08.10

Etter ett par late dagar var det på tide og kome seg ut å sjå om der kanskje kunne vere nokre spennande vadarar på trekk. Det mest spennand på vadarfronten var ei svarthalespove av underarten islandica som rasta på Sandsøya! Det er faktisk ikkje meir enn den 3. svarthalespova eg har sett her på øyane i år. Dette var då om morgonen. I kveld vart ei temmincksnipe sett på Sandsøya. Dette er faktisk berre 2. gong eg har sett arten her ute!(sjå bilde lenger ned i innlegget)  Av andre artar kan eg no nemne at årets 24. grashoppesongar satt og sang sporadisk i dag tidleg. Dette er truleg den same som eg høyrde syngande den 8.august, men no hadde han flytta seg nokre hundre meter. Når eg høyrde den syngande 8. august greidde eg ikkje og få fotodokumentert den, men i dag etter litt venting fikk eg endeleg dokumentert denne også!:)

Her er grashoppesongaren!








Nattsongar obsar:
åkerrikse 1 M sy. (Sandsøya)
grashoppesongar 1 M sy. (Voksa)

Det regna ganske så mykje når eg var ute og lytta, så muligens var det derfor den andre åkerriksa ikkje song!

Andre obsar:

Sandsøya:
gluttsnipe 10+(morgonen) + 10+(ettermiddag/kveld)
sotsnipe 3+
sandlo 10-15(morgon) + ukjetn antall(ettermiddag/kveld)
mysrsnipe 2-3+(morgon) + 1+(ettermiddag/kveld)
svarthalespove 1 ua. islandica (ad.)
lappspove 1 ad.
temmincksnipe 1 1k (min 2. obs. på øyane)

Voksa:
brusfugl 4
gluttsnipe 2
heilo 10-20
sandlo 10-20
sotnsipe 2
vipe 2
myrsnipe 2
polarsnipe 1 ad.


Bilder frå i dag!
Svarthalespove ua. islandica

Svarthalespove ua. islandica

Temmicksnipe 1K

Lappspove

Sandlo 1K









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar