søndag 1. april 2012

Litt av kvart... 27-31.03.12

Dei siste dagane har blitt brukt til ein del fugleskoding. Då i hovudsak på Sandsøya og Voksa. Men eg var faktisk også ein avstikkar på langs av fylket den 30.mars, mærmare bestemt til ein stad i Aure kommune for å prøve å fått sett MR si første lappugle på nærmare 50 år! Det gikk vel så som så... Eg fikk sett ugla kort, men sjølvsagt så bestemte eg meg for å la den sitte i ro og ikkje forstyrre den, men heller gå tilbake til bilen for å hente kameraet. Det gikk som det måtte gå! Eg kom tilbake, men der var det inga ugle. Det var sporlaust borte. Og etter å ha leita i ca. fire og ein halv time måtte eg berre konstatere at ugla som i følge lokalbefolkninga hadde hold til på staden i 3 veker no truleg hadde forflytta seg vidare. Sjangsen for at det skulle skje virka der og då veldig liten, men det er ville skapningar ein har med å gjere så sånt kan (desverre) skje... Men, men heilt mislykka vart no turen ikkje, eg fikk no tross alt eit kort glimt av ein mildt sagt majestetisk fugl!

Her er ein link til eit bilde som karane som var der dagen før fikk tatt av den. Då var den svært så samarbeidsvillg og satt så og seie heile dagen ikkje meir enn ei 10-15 merter i frå bilvegen!
http://nofmr.no/fotogalleri/uvanlige-fugler-i-mr/lappugle-1649

Sandsøya og Voksa
Då litt tilbake til Sandsøya og Voksa. I føregårs (30.mars) vart måsane på Sandshaman sjekka til kvelden. Det var då ikkje mindre enn 8+ grønlandsmåsar på plass, derav 2 2K, 1 3K, 1+ 4K, 2 4-5K, 2 5K+. I dag vart det sett
3 grønlands, 1 2K, 1 3K, 1 4-5K. Av desse grønlandsmåsane så var 3K`en frå i dag den samme grønlandsmåsen som har vore frå og til på haman sidan eg såg den første gongen den 9.januar. Dermed har den no vore i området i snart 3 månadar. Under kan du sjå eit bilde av måsen!

Grønlandsmåse 3K.
Her er den tatt bilde av på Sandshamna den 10.januar!

Av andre "rariterar" på øyane vart i dag øyane sin 5.gulspurv sett og høyrd på Skarshaugen på Sandsøya.


Ringmerka tjeldar
Den siste tida har eg satsa hardt på å få lest av ein ringmerka tjeld som held til på sørsida av Sandsøya. Og i dag då lukkast det endeleg å få sett alle bokstavane og tala. På metallringen stod det FP82910. Det stod vidare att ringen var engelsk. Denne tjelden er på plass for minst det andre året på rad. I dag kom eg også over ein ringemerka tjeld på Voksevegen. Denne var litt meir samarbeidsvillig, og etter å ha brukt ca. tre kvarter på å ta bilder av tjelden så hadde eg alt av tal og bokstavar på den også. På ringen til "Voksevegfuglen" så stod det FA65235, og som den den på Sandsøya var denne også ringmerka i England. No skal det bli spennande å få vite litt meir om desse fuglane etter kvart, men desverre trur eg det kan ta si tid før eg får svar på desse. Det viktigaste er no i hvertfall gjort... Nemleg å få lest av ringane!

Her kan du sjå eit bilde av tjelden på Voksevegen.

Tjeld, Voksevegen
Metallring nr. FA65235

Engelskmerka sangsvane på plass...
Ellers så kan eg no nemne at den engelskmerka sangsvana som held til ilag med ein sangsvane til fortsatt befinn eg på Sandsøya.

Her er eit bilde som eg tok av svana den 28.mars.
Sangsvane 6K+, Voren/Sandsøya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar